¤ Strona główna
¤ Szukaj
¤ Archiwum
¤ Hosting
¤ Kontakt
¤ Forum
¤ Ogólnie
¤ Solucja
¤ Misje SP
¤ Wyspy
¤ Bohaterowie
¤ Cytaty
¤ Pojazdy
¤ Galeria
¤ Kody
¤ Wymagania
¤ Ogólnie
¤ Solucja
¤ Bohaterowie
¤ Wyspa
¤ Pojazdy
¤ Galeria
¤ Ogólnie
¤ Galeria
¤ Ogólnie
¤ Galeria
¤ Ogólnie
¤ Galeria
¤ Wymagania
¤ Ogólnie
¤ Galeria
¤ Podstawy
¤ Tryby
¤ Serwery PL
¤ Klany PL
¤ Podstawy
¤ ZakoÅ„czenia
¤ Briefing
¤ Overview
¤ FAQ
¤ Pojazdy
¤ Jednostki
¤ BroÅ„
¤ Obiekty
¤ Misje
¤ Kampanie
¤ Dema
¤ Misje do dema
¤ Patche
¤ Programy
¤ Wyspy
¤ PozostaÅ‚e


 
Ogólnie
data: 22.01.2006 ¤ 08:56 ¤ autor: fifi
Armed Assault (ArmA) jest to nieformalny następcą ofp. Główną innowacją jest całkowicie nowy silnik graficzny. Oprócz nowej grafiki, gra ta posiada nową fabułę, która rozgrywa się na wyspie "Sahrini", podczas konfliktu dwóch państw: kapitalistycznego, i komunistycznego. Oczywiście państwu kapitalistycznemu pomagają w walce amerykanie. Wyspa ta jest ogromna (mniej więcej cztery razy taka jak Nogova, znana z dodatku Resistance), i posiada bardzo dużą ilość szczegółów (roślinność itp). Gra posiada bardziej rozbudowany edytor misji, z dużą ilością nowych skryptów (prawie dwa razy tyle co w Resistance 1.96). Fizyka, i sztuczna inteligencja, niestety są podobne jak te w starym Operation Flashpoint. Zastosowano nowy system modyfikowania ekwipunku, i uproszczony model lotu. Duże zmiany nastąpiły w trybie multiplayer (np. możliwość dołączenia do trwającej już gry). ArmA, mimo mylącej nazwy jest w zasadzie taka jak stare Operation Flashpoint, tylko że z nowym silnikiem graficznym, i dosyć dużą ilością poprawek. Podsumowując: "must have" dla każdego wielbiciela symulacji wojennych.

Oficjalna strona

© 2025 OFP.pl, All Rights Reserved
Site by F.C.