¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤
|
|
|
Zako?czenia
data: 25.01.2006 ¤ 09:45 ¤ autor: fifi
|
Zako?czenie po ?mierci jednostki:
Wstawiamy wyzwalacz, w polu "Warunek" wpisujemy not (alive nazwajednostki), w polu "Typ" wybieramy zako?czenie cz.1
Po ?mierci jednostki o nazwie "nazwajednostki" misja zako?czy si?
Zako?czenie po ?mierciu kilku jednostek:
Wstawiamy wyzwalacz, w polu "Warunek" wpisujemy not (alive nazwajednostki1) and not (alive nazwajednostki2), powtarzamy komende "and not(alive nazwajednostki)" dla ka?dej jednostki, kt�rych ?mier? ma spowodowa? zako?czenie misji. W polu "Typ" wybieramy zako?czenie cz.1
Zako?czenie po dotarciu do jakiego? miejsca
Wstawiamy wyzwalacz, w polach "o? a" i "o? b" wpisujemy liczby proporcjonalne do wieloko?ci wyzwalacza. Nast?pnie wybieramy typ wyzwalacza czyli zako?czenie cz.1). Na ko?cu po naci?ni?ciu F2 ??czymy lini? wyzwalacz z jednostk? kt�ra ma go aktywowa? albo wybieramy inn? opcje w polu "Aktywacja". Misja zako?czy si? po dotarciu w obr?b wyzwalacza okre?lonych jednostek.
Je?eli robisz misje do nieliniowej kampanii, to mo?esz zrobi? kilka zako?cze? (wtedy w wyzwalaczu ka?dego z nich wybierasz zako?czenie cz. od 1 do 6).
|
|
© 2024 OFP.pl, All Rights Reserved Site by F.C. |
|
|
|